مراحل فنگ شویی منزل

۱-از بین بردن بی نظمی ها در فنگ شویی

خانه خود را از بی نظمی ها و چیزهایی که دوست ندارید پاک کنید. از بین بردن بی نظمی یک فرآیند مصرف انرژی و زمان است که به عنوان درمان احساس می شود، اما به شما این امکان را می دهدکه بار را سبک تر کنید. این مرحله را از دست ندهید، زیرا این یک ضرورت در ایجاد انرژی همگن در فنگ شویی خانه است.

۲-هوا و نور با کیفیت خوب

این دو عنصر برای داشتن فنگ شویی خوب به نام چی( chi )در خانه شما ضروری است. اغلب پنجره ها را باز کنید، گیاهان تصفیه کننده هوا در فنگ شویی را معرفی کنید و یا از تصفیه کننده استفاده کنید. اجازه دهید تا نور طبیعی به خانه شما برسد و از چراغ های با طیف کامل استفاده نمایید.

۳-نقشه انرژی از مراحل فنگ شویی

باگوا یا نقشه انرژی خانه خود را تعریف کنید. هنگامی که باگوا را تعریف می کنید، می دانید که مناطق خانه تان به مناطق خاصی از زندگی شما مرتبط است. به عنوان مثال در فنگ شویی سنتی در قسمت جنوب شرقی، خانه شما به جریان انرژی پول در زندگی تان متصل است.

۴-پنج عنصر اولیه فنگ شویی را دریافت کنید.

۵عنصر فنگ شویی را برای ایجاد تعادل و دریافت انرژی در تمام مناطق خانه خود مد نظر قرار دهید. به عنوان مثال: اگر شما در تلاش برای جذب رفاه بیشتر هستید عناصر چوب و آب را در منطقه جنوب شرقی خانه خود قرار دهید اگر نیاز به ایجاد سلامتی بیشتر است، می توانید از عنصر چوب سرسبز مانند گیاهان و یا قطعه ای از مبلمان چوبی در منطقه شرق استفاده نمایید.

همچنان مطالعه کنید ...  رنگ میکروسمنت

۵-پیدا کردن عنصر تولد فنگ شویی شما

عنصر تولد فنگ شویی خود را پیدا کنید و یک خانه برای تغذیه و حمایت از انرژی خود ایجاد نمایید. به عنوان مثال: اگر عنصر شما آتش است باید خصوصیات عنصر آتش را پیدا کنید. مانند رنگ های عنصر آتش (قرمز، نارنجی، بنفش، سرخ، صورتی، زرذ) شکل های مثلثی و غیر،

شما همچنین به عنصر چوب در خانه تان نیاز دارید زیرا چوب آتش را تغذیه می کند.

۶-مراحل پیدا کردن شماره کووا

از مراحل فنگ شویی پیدا کردن شماره کووا و مسیرهای خوش شانسی شما به طوری که شما می توانید با انرژی خوب از بهترین یا خوش شانس ترین مسیرهای فنگ شویی انرژی بگیرید.  تنظیم موقعیت ، میزکار و صندلی خود در منطقه ناهار خوری و …تنظیم کنید. مثلا اگه شماره کووا شما یک باشد، بهتر است که با یکی از مسیرهای زیر روبه رو شوید: جنوب شرقی، شرق، جنوب و شمال

۷-همیشه از کیفیت انرژی در خانه خود اطمینان داشته باشید

همیشه انرژی خانه تان را در نظر بگیرید که انرژی آن به سلامت شما تاثیر بگذارد. عادت به توجه دقیق در اصطلاح فنگ شویی سه گانگی است که عمیقا به سلامتی شما مرتبط است. یعنی اتاق خواب، حمام و آشپزخانه شما.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *